Interactivision oferă servicii de web design pentru a-ți ajuta brandul să exceleze în mediul interactiv și de identitate vizuală pentru a-l face să arate ca nou. Cum facem asta?


Proces: Cum găsim cea mai potrivită soluţie pentru tine

Viaţa unui proiect de la creaţie la implementare.

Cum devine ideea ta un concept iar conceptul un site viu? Vrem să știi care sunt etapele ideale prin care trebuie să treacă un proiect integral de la momentul evrika până la lansare.

Ar fi important de spus că în mai multe stadii ale unui proiect, 2 sau mai multe etape se desfăşoară simultan. În plus, în mediul de print, un număr de etape nu sunt necesare.

Contact

În momentul în care ştii ce doreşti, trebuie să discutăm. Nu trebuie sa fie un concept. O idee este absolut suficientă şi vom dezvolta împreună conceptul necesar. Sau poate ştii doar rezultatul pe care doreşti să-l obţii şi ai nevoie de specialişti în mediul online (pe care noi îl mâncăm dimineaţa, la prânz şi seara) pentru a formula o strategie coerentă.

Vom avea o discuţie iniţială de formulare a proiectului. Nimic detaliat. Un email este suficient (sau formularul de contact) iar noi vom răspunde pentru a te anunţa despre disponibilitatea noastră şi a stabili prima întâlnire.

Descoperire şi conceptualizare

Discuţii în care ne descoperim reciproc. Noi vrem sa aflăm cât mai în detaliu ce vrei iar tu vrei să ştii cum va prinde ideea ta viaţă.

Vom lucra impreună astfel încât, la sfârşitul etapei de descoperire, să fie clar formulate obiectivele proiectului, modul de dezvoltare, durata, etapele intermediare, responsabilitățile fiecăruia şi modul de măsurare al rezultatelor.

Identitate vizuală

Vom stabili impreună identitatea proiectului. Atât din punct de vedere grafic cât şi de atitudine. Aplicând noţiunile formulate în etapa de descoperire, vom creea o identitate unică proiectului în discuţie. Vom găsi mecanismele vizuale care vor face vizibile obiectivele stabilite.

Pentru a obţine rezultatul scontat, comunicarea este vitală. Noi îţi vom prezenta propuneri adaptate cerinţelor proiectului dorind să ajungem la momentul la care vei spune Da, este ce căutam.

Arhitectura informaţională

Dacă proiectul este un website, trebuie să clarificăm organizarea conţinutului în cadrul său. Scopul primar este — ca întotdeauna — să creăm o experienţă impecabilă pentru vizitatori.

Trebuie înţeles că materia primă este informaţia. Putem privi un website ca pe o bibliotecă, iar pentru a fi găsită în timp util informaţia trebuie catalogată. O vom împărţi in categorii, subcategorii (sub-subcategorii şi subsubsubcategorii dacă este necesar). În plus, informaţia trebuie să aibă un index uşor de utilizat şi de înţeles. Online, se transpune în meniuri, submeniuri şi metode de nevigare secundare. Iar toate aceste mecanisme trebuie să fie intuitive şi auto-explicative pentru utilizator.

Experienţa utilizatorului

Trebuie găsite metodele optime de a pune utilizatorii în legătură cu brand-ul tău (fie nou creat, fie cel deja existent înainte de a intra în contact).

Pentru un website, stabilim toate elementele de interacţiune pe care le vom folosi. Trebuie ştiut că interacţiunea există atât la citirea unui articol sau a unui pliant cât şi la adăugarea unui produs în coşul de cumpărături într-un magazin online.

Vom folosi doar acele elemente necesare, încercând să facem experienţa utilizării cât mai plăcută şi fluentă pentru utilizator. Evităm cu orice preţ sa încărcăm interfaţa vizuală pentru a concentra atenţia pe ceea ce e cu adevărat esenţial.

Wireframes

Am putea să le numim schiţe. Este etapa în care punem lucrurile în pagină. Acum creăm experienţa utilizatorului de la primul contact până la acţiunea finală (care poate fi un telefon sau comandarea unui produs).

Pagină cu pagină, vei vedea exact unde se va afla fiecare element, fiecare bucată de text şi toate componentele care alcătuiesc interfaţa cu utilizatorul. Vei ştii cum reacţionează fiecare părticică din site-ul tău la acţiunile utilizatorului şi care este scopul fiecăreia.

Design grafic

Acum e momentul să prindă viața toate conceptele şi elementele dezvoltate. Este punctul în care converg rezultatele etapelor prin care a trecut proiectul până acum.

Vei vedea cum va arăta website-ul tău (deşi ai o idee destul de clară după etapele de până acum) şi, mai important, vei ştii cum va fi întâmpinat un vizitator atunci cand îl foloseşte. Vei vedea cum elementele de identitate vizuală se află in toate 'colţurile' interfeţei grafice, de la text la butoane sau elemente decorative.

Front End Development

Website-ul pe care îl creăm va fi explorat într-un browser (sunt extrem de numeroase, dar cele mai folosite ar fi Mozilla Firefox, Internet Explorer, Safari şi Opera, fiecare cu versiunile lor). Iar dispozitivul de pe care e explorat poate fi un calculator, un telefon mobil, un televizor sau PDA. Modurile de explorare variază şi ele masiv pentru că vizitatorii şi preferinţele lor sunt teoretic infinite. De la cazul cel mai întâlnit (utilizatorul nu suferă de deficienţe de vedere, se află la un calculator, în faţa unui monitor, fără a-şi fi modificat opţiunile browser-ului, cu toate tehnologiile instalate şi pornite) se creează variaţii pe toate coordonatele al căror număr e practic incalculabil.

Ei bine, vom dezvolta un website care poate servi tuturor utilizatorilor, în toate variantele. Bineînţeles, este de aşteptat ca experienţa utilizatorilor va diferi într-o oarecare măsură (nu ne putem aştepta să arate identic pe ecranul minuscul al unui telefon mobil şi pe un monitor imens). Dar absolut toţi vizitatorii vor avea acces neîngrădit la informaţie, indiferent de browser, sistem de operare, deficienţe sau opţiuni personale.

Back End Development

Sunt website-uri care necesită programare. De la elemente mici (abonarea la un newsletter) până la un CMS integral. Depinde în mare măsură de nevoile tale şi cerinţele proiectului.

Este momentul în care ne ocupăm de instalarea bazelor de date şi a sistemelor de software necesare pentru funcţionarea website-ului. Din nou, variaţiile pot fi copleşitoare, dar facem asta de peste 8 ani şi n-a existat până acum problema la care să nu gasim soluţia optimă.

Introducerea conţinutului

Am ajuns la una dintre etapele finale ale proiectului. Toată informaţia pe care o vei pune la dispoziţie utilizatorilor va ajunge la locul stabilit indiferent de mediul proiectului (online sau offline).

Sunt 2 căi de trecere prin această etapă. În cazul în care beneficiezi de un CMS şi se va ocupa o echipă din compania ta de introducerea conţinutului, noi ne vom ocupa de trainingul necesar astfel încât cel care se va fi responsabil să cunoască pe dinăuntru şi pe dinafară sistemul. Dacă ne ocupăm noi de conţinut, unul din avantajele evidente este coerenţa implementării conţinutului şi a integrităţii website-ului realizat.

Lansare

Deja sunt puse la punct absolut toate detaliile. Fiecare particică din proiect a primit atenţia necesară şi nu mai e decât un lucru de făcut: să prindă viaţă!

Ca şi până acum, vom fi alături de tine. Vom urmări cu atenţie primele rezultate şi reacţii pentru a fi siguri că experienţa utilizatorilor (la fel ca şi satisfacţia ta) este cea anticipată.

Ce urmează

Urmează perioada în care beneficiezi de proiectul tău. Aşteptăm să ne contactezi pentru a analiza împreună rezultatele (sau să ne întrebi ce mai facem. Sau să ne lauzi). Vrem să ştim că toate aspectele sunt aşa cum am planificat şi că totul este sub control.

În momentul demarării unui proiect, şi tu, şi noi avem un obiectiv comun. Să oferim cea mai bună experienţă posibilă atât ţie cât şi clienţilor tăi. Proiectul tău este şi proiectul nostru.



Trimite-ne un mesaj și vom raspunde prompt cu informații.

Pentru a preveni mesajele nedorite, vă rugam să răspundeți:

îNTREBARE: Câte ore sunt într-o zi?

CONTINUă MESAJUL