Interactivision oferă servicii de web design pentru a-ți ajuta brandul să exceleze în mediul interactiv și de identitate vizuală pentru a-l face să arate ca nou. Cum facem asta?


Identitate vizuală

Fie că nu ştii de unde să începi ori vrei un manual de identitate complex, te vom ajuta în dezvoltarea identităţii tale

Indiferent dacă este vorba de un produs sau o companie, identitatea vizuală a unui brand însumează elementele grafice care — utilizate consistent — îl vor face memorabil şi usor de diferenţiat de alte brand-uri concurente.

În cazul unui produs, identitatea grafică se compune în primul rând din ambalajul produsului şi din elementele de promovare aferente (postere, standere, alte elemente de marketing). În funcţie de strategia de branding, elemente grafice vor fi folosite şi în imaginea companiei ce dezvoltă produsul.

Interactivision are experienţa dezvoltării de soluţii de identitate grafică pentru mai multe companii şi afaceri, proiecte de complexitate variabilă, de la colecţii de logo şi papetărie până la consultanţă şi manuale de identitate complete. Şi datorită experienţei de print şi DTP, nu vor apărea situaţii neprevăzute în implementarea soluţiilor de design complexe.



Trimite-ne un mesaj și vom raspunde prompt cu informații.

Pentru a preveni mesajele nedorite, vă rugam să răspundeți:

îNTREBARE: Câte ore sunt într-o zi?

CONTINUă MESAJUL